Waynes Coffe med Sofia

hej, nu har jag och sofia varit och ätit lunch (( se ovan x D))  iaf så var det ganska gott, men jag hade mer lusta att åka och bada, hehe, men efdtersom vi ändå ska göra det med skoln snart så pallar jag inte att betala det nu. Jag har föresten blivit kär i ett par byxor på u-turn  , kanske om jag har tur får jag dom nästa helg eller nåt sånt. sofia ska få dom idag , *avundsjuk*

Jag och Sofia sitter och lyssnar på en låt som får mej att tänka på elw , venne varför men ändå så skrev jag ett ungefär likadant men längre inlägg förut ,  men det kunde på nåt sätt inte publiceras så jag dampade ut på datorn men orkade inte skriva om det.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0