Hemma hos Sofia <3

Hej , nu är jag hemma hos Sofia . Vi hade studiedag idag så vi var lediga och jag sov över hos Sofia från igår till idag  , Isa också  men hon åkte imorse nån gång. Jag kanske ska sova över hos Sofia en natt igen , men då kanske det blir hos oss eftersom jag har gympa imorgon , och jag har inga gympakläder hos sofia som jag kan använda imorgon . Vi skulle tydligen ha någon konditionstest och det kommer gå asdåligt för mej eftersom jag inte har så bra kondition... 

Jag är jätte sur just nu, för förra gången jag gjorde om bloggen blev det jätte fint men det är inte kvar ! Så jag blev lite sur just nu , men det ska nog gå att fixa igen.. xP

<3 

Kommentarer
Postat av: Soufia

Åh, din blogg är ju jätte fin! *:D

2009-01-30 @ 17:06:17
URL: http://soufiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0