31/1 lördag

hej, nu hr jag precis ätit middag. Mamma lagade skitgod kycklig, den var stark men det var ganska gott endå. Iaf så kollar jag på körslaget , hade inte så mkt annat att göra , men i reklamen så skrev jag ett litet inlägg. Jag vill att Erik ska vinna.

Sofia åkte hem vid fyra förut , och jag saknar henne asmkt , och nu har mamma och pappa sagt att dom inte gillar att jag sover hos kompisar så mycket på veckodagarna så jag hoppas inte dom förbjuder det för då står jag seriöst inte ut längre. Jag hatar att bara åka hem typ fem eller nåt.

Asså det är jätte stressigt i skolan nu , för jag ligger bara på 4 i spanska och blir aldrig klar. Katarina ( min lärare ) hatar typ mej sofia och isa nu. Jag vet inte varför men hon sa till mej att hon tyckte dom var störande , eller att dom störde mej när jag jobbade. Gillar inte henne , hon tvingade mej till och med att säga till mamma och pappa att hon tog min mobil härromdagen för annars så skulle hon ringa och då skulle det verka mycket värre än om jag sa det

Jag ska gå nu hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Maja

svar; gör det! den är jättebra!

2009-01-31 @ 22:24:17
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Sofia

varför får du inte sova över på veckodagar?

2009-02-01 @ 12:29:42
URL: http://soufiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0