Beck

Hej, Har precis kollat på halva Beck . det handlade om en kvinnomisshandlare . Gud vad hemskt . jag fick panik varje gång jag såg honom , kvinnomisshandlaren asså . Jag hatar efter jag sett såna filmer för då får jag alltid ångest för att träffa en sån person , får försöka tänka på annat (a) x)

Orkar verkligen inte gå till skolan imorgon. Jag kommer vara jätte trött och kommer inte kunna jobba . Jag orkar lixom inte . Det blir så , hur jag än tvingar mej att jobba så  gör jag det aldrig . Jag fick jobba extra matte idag , så nu kan jag nog snart redovisa ! Även om jag inte läste allt om det , så klarade jag det bra endå :D

Imorgon fyller mamma år jag har ångest för jag har inte gjort/köpt nåt än!  Jag hann aldrig köpa nåt , eller göra föresten.. -.- men iaf så får jag väl göra nåt litet kort i skolan imorgon , hah x)

Hejdå

 Beck - skarpt läge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0